Davant de l'èxit de l'enquesta sobre si la història absoldrà el revolucionari cubà Fidel Castro, per què no ens dius els motius que t'han dut a votar una opció o l'altre? Els resultats diuen que un 70% de vosaltres defenseu que el 'comandante' ha estat un gran líder per al seu país. Per contra, un 23% heu opinat que Castro només és un dictador, mentre que un 6% heu votat que, tot i que la seva intenció inicial era bona, el resultat no. I tu, què en penses de Fidel Castro?
Pàgina 1 de 1
La història absoldrà Fidel Castro?
Enviat 02/08/2010 - 21:55
Jo no he estat mai a Cuba, però vaig anar a l'expo de Sevilla al paballó de Cuba. Vaig parlar amb els cubans i cubanes que explicaven la realitat cubana, tots estaven contens de com funcionava la seva vida allà, tots tenien estudis superiors i no era de paraula. Crec que si no tinguessin el bloqueig que els hi està fent la comunitat internacional, sería una petita potència mundial. Jo he estat a Russia i allà hi havien molts cubans estudiant a nivells molt alts, amb l'esport també son bons i amb la cultura també. Crec que hi han sectors que els hi fa por que hi hagi una altre mena de règim que no sigui el capitalista. Tinc penden d'anar a Cuba i vull fer-ho abans que es mori el Fidal Castro, deprés d'ell, no se que pot passar?. Com canviarà Cuba?.
felicitats per SÀPIENS.
CONRAD,
CRUILLES
felicitats per SÀPIENS.
CONRAD,
CRUILLES
Pàgina 1 de 1
Connectar
Registrar
Ajuda